جراح بلفاروپلاستی در تهران

Wiki Article

زیبا شدن چهره: از دیگر مزایای عمل بلفاروپلاستی می‌ توان به زیبایی چهره و کم شدن زمان مورد نیاز برای زیباتر کردن اطراف چشم اشاره کرد.

در صورتی که جزء افرادی هستید که از نوشیدنی های الکلی بیش از حد استفاده می کنید، این عارضه را تجربه خواهید کرد.

در این مقاله تلاش داریم بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران را به شما معرفی کنیم. بلفاروپلاستی یکی از مهمترین روش های جراحی زیبایی است که به منظور کاهش چین و چروک در ناحیه پلک ها، انجام می شود.

برای مشاهده ویدیو های بیشتر از زیبا جویان عزیز به آپارت مجموعه دکتر سعید ساعدی مراجعه کنید.

افتادگی پلک می تونه میدان دید رو کاهش بده؟ چون من الان درگیرش شدم احساس میکنم راحت نمی تونم ببینم

تا یک هفته بعد از جراحی پلک پایین نمی توانید از هیچ مواد آرایشی در ناحیه چشم استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که پس از عمل باید به چشم‌ها استراحت دهید، بنابراین حتما همراه با خود بیاورید تا شما را در انجام کارهایتان کمک کند.

در نهایت می توان گفت این عمل جزء حساس ‌ترین عمل های زیبایی به حساب آمده که برای تمام مراقبت های پیش از انجام آن و پس از جراحی، و همچنین هزینه های این عمل جراحی لازم است تا در جلسه مشاوره جراحی پلک تمام موارد را یک به یک با پزشک خود مورد بررسی قرار دهید.

تجربه و مهارت جراح: جراح با تجربه و مهارت بالا معمولا هزینه بیشتری دریافت می کنند، اما انتخاب یک جراح با تجربه و مهارت بالا، می‌ تواند خطرات جانبی جراحی را کاهش دهد و نتایج بهتری را به دنبال داشته باشد.

بعد از بررسی نتایج این آزمایشات، پزشک می تواند بهترین نوع جراحی پلک پایین را به شما پیشنهاد دهد. نکاتی که باید پس از جراحی پلک پایین بدانیم

عوارض دیگری همچون کبودی، قرمزی و کمی احساس درد و التهاب بعد از انجام بلفاروپلاستی پلک پایین کاملا طبیعی بوده و خود به خود بعد از چند روز از بین می روند.

همچنین شما می توانید برای آشنا شدن با مقاله بهترین جراح زیبایی پلک در ایران به سایت مربوطه مراجعه فرمایید.

شرایط پلک پایین ممکن است با یک برش درست در زیر خط مژه تحتانی اصلاح شود که از طریق آن، پوست اضافی پلک پایین برداشته می شود. از هم جای چربی اضافی را می توان تغییر داد یا آن را کاملا برداشت.

اما نترسید! بهترین جراحان پلک، مثل چشم‌هایشان، از چشم‌هایتان مراقبت خواهند کرد.

Report this wiki page